call-center de la StillCo

Software Call Center

Contact Call Center este un software profesional pentru un call center
bazat pe modelul SaaS (call center în cloud).

Întrebări și Sugestii
cloud app StillCo
CE ESTE UN CENTRU DE CONTACT CLOUD?

Cloud Contact Center de la StillCo este un software profesional de call center bazat pe modelul SaaS (centru de apel în cloud, call center în cloud). Acest model de implementare vă permite să conectați o soluție de call center deja configurată special pentru procesele dvs. de afaceri în 24 de ore, cu care puteți controla activitatea departamentelor de vânzări interne și de la distanță și de servicii pentru clienți, precum și o scalare rapidă.

Spre deosebire de o soluție la fața locului (în cutie), un centru de apel în cloud (SaaS) este mai flexibil și mai accesibil chiar și pentru întreprinderile mici, deoarece plătiți doar o taxă lunară pentru numărul necesar de angajați și primiți actualizări ale funcționalității sale fără taxa si lunar. Puteți folosi call center-ul cloud de pe orice computer, nu este necesar să investiți sume importante în infrastructura locală și redundanță, iar întreținerea poate fi încredințată în totalitate specialiștilor noștri IT.

develop software_innovation StillCo

Inovație software

local_network StillCo

Rețele interne

automatization StillCo

automatizarea proceselor de afaceri

consultare

DE CE ARE O COMPANIE NEVOIE DE UN CENTRU DE APEL IN CLOUD?

BENEFICII DIN INTRODUCEREA UNUI CALL CENTER VIRTUAL

benefit_call StillCo

Creșterea vânzărilor

automatization StillCo

Automatizarea proceselor și multicanal

cloud_call_center StillCo

APLICAȚII TELECOM ÎN CLOUD

quality servicii StillCo

Îmbunătățirea calității serviciilor

multichanell StillCo

Organizarea muncii unui centru de apel la distanță

big loading StillCo

Toleranță la erori

Creșterea vânzărilor
Reduceți la zero numărul de apeluri nepreluate, apelați instantaneu la o solicitare din stânga, lansați rapid apelarea automată pentru vânzări la rece sau reactivarea bazei de clienți. Utilizați scripturi de conversație pentru vânzări suplimentare și vânzări repetate și apeluri IVR pentru a informa clienții despre noile servicii sau promoții. Productivitatea agenților din call centerul dumneavoastră (sau departamentul de vânzări) va crește de cel puțin 3 ori.
Automatizarea proceselor și multicanal
Automatizați apelurile de rutină folosind un serviciu de voce cu autoservire, conectați canalele de comunicații digitale și obțineți statistici detaliate în Call-center SaaS cu privire la toate aspectele centrului de apel pentru a crește eficiența și a eficientiza procesele. Astfel, puteți crește debitul centrului de apeluri de 4-5 ori și puteți optimiza volumul de muncă al operatorilor.
Scalabilitate
Cu soluția cloud Call-center, puteți crește numărul de utilizatori din sistem în câteva minute. Nu pierdeți un singur client în sezonul de vârf și extindeți centrul de apeluri din cloud pentru organizație în orice moment, inclusiv prin utilizarea angajaților de la distanță sau prin lansarea de noi locații de call center. Centrul de contact cloud vă permite, de asemenea, să conectați un număr nelimitat de furnizori de comunicații pentru rutare dinamică și redundanță de linie.
Îmbunătățirea calității serviciilor
Închirierea unui centru de apel Call-center SaaS permite departamentului dumneavoastră să proceseze o singură coadă de solicitări ale clienților de la diferite canale de comunicare într-o singură interfață (apeluri de intrare și de ieșire, chat web, e-mail, SMS) și să ofere servicii personalizate fără efort. Evaluați munca agenților ascultând conversațiile active în modulul Call Quality (Controlul calității) și implementați cele mai de succes abordări pentru formarea noilor veniți.
Organizarea muncii unui centru de apel la distanță.
Într-un call center virtual, organizarea muncii angajaților de la distanță va deveni mult mai ușoară - puteți conecta un operator și îl puteți adăuga la grupul dorit în doar 5 minute. De asemenea, departamentul tău va obține o mobilitate absolută - indiferent dacă operatorul lucrează la birou sau în modul la distanță sau hibrid, trebuie doar să se conecteze la serviciul cloud și să înceapă procesarea apelurilor. Controlul deplin al fluxului de lucru în centrele de apeluri cloud devine posibil datorită monitorizării online și statisticilor detaliate pentru fiecare angajat.
Toleranță la erori
Fiabilitatea centrului de apel Call-center cloud a fost dovedită prin ani de cooperare cu peste 1000 de companii. Selectăm doar centre de date certificate și oferim backup permanent pentru a asigura funcționarea centrului dvs. de contact virtual 24/7. Ne pasă de buna funcționare a centrelor de apel în cloud, îți pasă doar de organizarea procesului de vânzări și a serviciilor pentru clienți în compania ta.
Dezvoltare Contact Center

Putem dezvolta pentru dvs. formatul de call center care este cel mai potrivit pentru dvs. Utilizarea Call Center-ului vă va ajuta în mod eficient să desfășurați afaceri in urmatoarele domenii:

  • Bancar
  • Furnizorii de internet
  • Servicii suport
  • Servicii utilitati
  • Centre de contact externalizate
  • Agenții imobiliare
  • Servicii de livrare
  • etc.

POSIBILITATI CENTRU DE CONTACT CLOUD

ROBOT DE VOCE PENTRU APELURI de la Stillco

ROBOT DE VOCE PENTRU APELURI ȘI ȘI IEȘIERE.

ROBOT telefonic PENTRU APELURI Generarea de Apelurilor pentru procesarea apelurilor primite și trimiterea mesajelor vocale. Apelați mii de clienți în câteva minute cu ajutorul unui bot vocal al centrului de apeluri.Începeți apeluri directe cu ajutorul unui robot și transferați clienții către operatori umani. În același timp, sarcinile standard (informarea, apelarea automată a debitorilor, colectarea feedback-ului) pot fi efectuate fără participarea acestora, doar cu ajutorul serviciului de apel automat (robot vocal). Astfel, operatorii lucrează doar cu o bază prepregatită, fără a pierde timpul pe apeluri reci.
Cmr sistem de la StillCo

CRM PENTRU CALL CENTER

Un instrument convenabil pentru înregistrarea și procesarea contactelor și gestionarea bazei de clienți. Această funcționalitate pentru call center este destinată stocării și sistematizării informațiilor despre clienți, un istoric complet al apelurilor acestora, înregistrările conversațiilor și așa mai departe.
scenario_de conversatie StillCo

SCENARII DE CONVERSAȚIE

O soluție pentru automatizarea și optimizarea conversațiilor operatorilor în timpul apelurilor primite și efectuate. Datorită scripturilor de conversație, operatorii dvs. au întotdeauna informații complete pentru a răspunde chiar și la cea mai complexă întrebare.
voice-service de la StillCo

SISTEM IVR

Sistemul de autoservire vocală (IVR — Interactive Voice Response) este unul dintre cele mai importante sisteme ale oricărui Contact Center. Meniul vocal interactiv IVR vă permite să optimizați procesul de service clienți, oferindu-le informații și posibilitatea de a gestiona nivelul de calitate a serviciului.
feedback-ul clienților noștri
accountent
Portal "APĂ CANAL"
"Folosim un program special dezvoltat pentru noi de către cei de la StillCo. Acesta ne permite să urmărim cu ușurință sesizările clienților noștri, să facem managementul documentelor din companie, să urmărim rezolvarea lor și să le semnăm electronic, totul într-un mod centralizat. De asemenea, fiind automatizat, programul preia facturile furnizorilor noștri în format electronic."
Cornelia
Relații cu publicul, compania de utilități "APĂ CANAL"
dentist
Pacient Manager - Doctor Plan
"Folosesc Doctor Plan pentru clinica mea de câțiva ani. Îmi place faptul că programările pacienților sunt în ordine. Aceștia primesc automat un SMS cu ajutorul căruia confirmă programarea online și astfel sunt mai atenți cu ora programării. Îmi place și faptul că toate documentele pacientului, analizele, radiografiile sunt într-un singur dosar la care am mereu acces. Recomand programul!"
Tatiana
Doctor clinică stomatologică, "DentoArt"
operator Apa-Canal
Call Center E-APA
"Sistemul automatizat de apeluri ne-a simplificat foarte mult munca. Acum multe întrebări nu necesită răspunsul unui operator. Clientul primește un răspuns direct de la sistemul automatizat. Astfel, relația cu clienții a devenit mai rapidă."
Andrei
Operator preluare apeluri - Companie de utilități
ginecolog
Pacient Manager - Doctor Plan
"Folosesc Doctor Plan de aproximativ zece ani! Programul este într-adevăr foarte util pentru orice medic! Am întotdeauna acces la documentele tuturor pacienților, îmi este ușor să gestionez programările, iar trimiterea automată de SMS-uri e "cireașa de pe tort". Când am nevoie de ceva nou în aplicație, firma răspunde repede mereu."
Alina
Doctor specialitate Obstetrică-Ginecologie

Ce mai e nou

Ultimele noutăți & articole de pe blog

Vă oferim actualizări de știri pentru a vă ajuta să dobândiți cunoștințe IT de bază și să aflați despre cele mai bune soluții IT pentru compania dvs.

Sunteți gata să începeți un nou PROIECT?

StillCo este un furnizor de servicii de consultanță în IT și dezvoltare software. Am ajutat organizații și companii să-și îmbunătățească performanța afacerii și astfel și-au îmbunătățit competitivitatea. La noi găsiți cei mai buni specialiști pentru a implementa soluțiile perfecte!

SCRIEȚI-NE