Conține recomandări de la administratorii celor mai bune clinici din România. Pacienții sunt programați, dar nu vin - problema tuturor clinicilor și cabinetelor. Nu am avut timp să ajung acasă de la serviciu, un copil s-a îmbolnăvit, a rămas blocat în trafic – pot fi multe motive întemeiate, dar clinica ajunge să piardă bani. Vă arătăm, cu exemple reale, cum să creșteți procentul vizitelor în trei pași și să nu pierdeți profitul planificat.
Este posibil ca pacientul să uite despre programarea pe care o are peste o săptămână. Majoritatea clinicilor au implementat deja apeluri telefonice cu o zi sau două înainte, dar nu mai mult de 15% dintre clinici folosesc notificări automate.
Compania noastră a dezvoltat două instrumente pentru a simplifica această sarcină: Smart SMS și Call Center. Smart SMS vă permite să trimiteți mementouri pentru întâlniri unui număr nelimitat de pacienți cu un singur clic, să creați șabloane de e-mail despre promoții și reduceri, felicitări de ziua de naștere și altele. Call Center - apeluri automate către clienți conform unui algoritm pre-scris.
Programul nostru Doctor Plan vă permite să configurați mementouri automate și să notificați pacienții și despre alte servicii. De exemplu, după o extracție, pacienților li se poate oferi o implantare, iar după tratament, clienților li se poate oferi curățarea dinților după 3-6 luni.
"Duceam toată corespondența cu pacienții pe WhatsApp, așa că oportunitatea oferită de Doctor Plan a fost de mare ajutor. Anterior, pacienții sunau ei înșiși sau scriau mesaje manual. Cu trimiterile automate, economisim cel puțin o oră din timpul de lucru."Andrea
Administrator al clinicii Aldent din București
Oamenii se tem de medici. În ultimul moment, pacientul se poate răzgândi și poate găsi cu ușurință o scuză. Introducerea unui sistem de plată anticipată poate încuraja și mai mult pacienții să vină la o programare. Exact aceasta a făcut Centrul de Sănătate a Femeii MamaVita.
Pacienții au început să lipsească din ce în mai des de la programări. Unii au avertizat în prealabil și am introdus alți pacienți ferestrele libere, în timp ce altcineva pur și simplu s-a confruntat cu acest fapt în timpul programării – sala de așteptare era goală.Am decis să introducem programarea plătită în avans. Acest lucru ne-a ajutat să reducem procentul neprezentărilor. Dacă pacientul a efectuat un avans, Doctor Plan va calcula automat cât trebuie să plătească după programare. Dacă pacientul a plătit mai mult decât este necesar, diferența va rămâne în bilanț.
Claudia
Administrator al clinicii MamaVita din București
În loc să le spuneți clienților „Ne pare rău, suntem rezervați pentru două săptămâni”, notați-i pe o listă de așteptare. Dacă apare o fereastră liberă, puteți înregistra pe cineva care dorește. Doctor Plan facilitează anularea programărilor și umplerea ferestrelor cu pacienți noi.
Administratorul poate specifica motivul anulării - toți „cei ce lipsesc” se încadrează în lista „Anulat”. Un pacient din lista de așteptare poate fi programat în câteva clicuri, iar cei anulați pot fi înregistrați pentru altă dată.
Avem o listă de așteptare în Doctor Plan. Nu întotdeauna este posibil să găsim rapid un pacient când este liber, așa că îi rugăm să ne anunțe cu cel puțin 1-2 zile înainte că nu vor putea veniMariana
Administrator al clinicii Aldent din București
Doctor Plan facilitează lucrul cu anulările. Puteți deschide fila „Anulat”, contactați selectiv pacienții și programați-i pentru o altă zi. În plus, avem o astfel de regulă - nu mai înregistrăm pacienții care au anulat o programare de două ori. Este ușor de urmărit în Doctor Plan.Luminița
Manager clinica dentara
Am stat de vorbă cu administratorii clinicilor din România și am aflat cum măresc rata persoanelor ce vin la programări:
De obicei, oamenii merg la dentist doar atunci când au dureri. Dacă după înregistrare durerea a dispărut, atunci persoana poate să se gândească „ei bine, totul este bine” și să nu mai vină. Este important să îi transmitem pacientului două gânduri importante: „trebuie să aveți grijă de dinți nu numai atunci când dor” și „cu cât începeți mai devreme tratamentul, cu atât va fi mai ieftin”. Acest lucru poate fi spus în timpul unei convorbiri telefonice, într-o listă de corespondență sau pe site-ul clinicii.
De obicei, oamenii merg la dentist doar atunci când au dureri. Dacă după înregistrare durerea a dispărut, atunci persoana poate să se gândească „ei bine, totul este bine” și să nu mai vină. Este important să îi transmitem pacientului două gânduri importante: „trebuie să aveți grijă de dinți nu numai atunci când dor” și „cu cât începeți mai devreme tratamentul, cu atât va fi mai ieftin”. Acest lucru poate fi spus în timpul unei convorbiri telefonice, într-o listă de corespondență sau pe site-ul clinicii.
Datorită sistemului Doctor Plan CRM, administratorii au mai mult timp la dispoziție.
Funcționalitatea programului vă permite să micșorați rata de anulări și să nu pierdeți din profitul planificat.
Pentru a începe să utilizați cât mai eficient toate funcțiile platformei Doctor Plan, nu este nevoie să petreceți mult timp cu pregătirea, chiar și cei care nu se înțeleg bine cu tehnologia au nevoie de maxim două zile pentru a se familiariza! Toate datorită unei interfețe intuitive și muncii bine coordonate de echipa noastră de dezvoltare.
Puteți cere să implementați trecerea la Doctor Plan chiar de astăzi. Nu solicităm niciun avans. Ne veți mulțumi când veți vedea cât de ușor este și ce rezultate de bună organizare obțineți!
Contactează-ne și te vom sfătui!