ticketing de la StillCo

Sistem de tichete

Întrebări și Sugestii
Sistemul de Tichete este special conceput pentru a urmări toate comenzile pentru serviciile oferite de compania ta.

Mod de funcționare: Clientul completeaza online tichetul catre compania de servicii în care descrie problemele apărute cu serviciile contractate.

De exemplu: O companie de întreținere a calculatoarelor efectuează întreținerea tuturor echipamentelor clientului. În cazul unei avarii sau a oricăror probleme, Clientul completează un formular de comandă în care indică tipul defecțiunii și descrie problema.

Dispecerul de serviu primește un astfel de tichet. Sistemul ii permite sa aiba o viziune globala si istorica asupra tuturor tichetelor să răspundă informat și să aloce resurse pentru a remedia defecțiunea. Are la dispozitie toate sesizarile clientilor lui si le poate personaliza in functie de prioritati.

pentru antreprenori
si centre de servicii
beneficiu pentru antreprenor

Din partea Antreprenorilor - un astfel de sistem vă permite să controlați si sa urmariți munca angajaților dvs., soluționarea în timp util a problemei, să păstrați evidența lucrărilor efectuate și să controlați piesele folosite, echipamentele, orele de lucru, facturarea.

Nu vor mai fi „comenzi uitate”, „lucrari facute si nefacturate", „termene ratate” și „am cerut o altă reparație”. Un astfel de sistem vă face mult mai ușor să vă mențineți statutul de companie stabilă, responsabilă, în care clientii dvs. vor avea încredere că lucrați profesionist.

pentru clienți multumiți
beneficiu pentru clientul tau

Din partea Clientului - un astfel de sistem va permite clientilor dvs. să ia în considerare în mod clar numărul de defecțiuni ale echipamentelor, eficiența și productivitatea angajaților dvs., promptitudinea răspunsului legate de serviciile efectuate și acuratețea facturării.

Utilizarea unui astfel de sistem vă va scuti de disputele intre parți și aveti date exacte cu privire la momentul și calitatea executării comenzii.

Totul este fixat în sistem pentru ambele părți. În orice moment, puteți vizualiza comanda necesară - Tichetul și vedeți toate detaliile comenzii. Puteți vedea starea comenzii dvs., puteți obține la final o imprimare a facturii care detaliază execuția comenzii.

Vizualizati eficiența aplicației de ticheting:
program ticketing1
Vizualizați în dashboard diverse zone din aplicația de ticheting.
program ticketing2
Există o listă generală cu toate tichetele de la toți clienții cu datele specifice.
program ticketing3
Exista o listă de contracte în care se pot vizualiza și gestiona clienții și datele de expirare ale contractelor.
program ticketing4
La fiecare contract de client se pot adauga, gestiona useri ai clientului astfel incat ei să poată interaționa cu platforma de ticheting.
program ticketing5
program ticketing6
Pentru fiecare client putem defini serviciile și echipamentele aflate în contract de servicii.
program ticketing7
Clientul poate deschide un tichet nou doar pentru echipamentele aflate în contract.
program ticketing8
În cazul mai multor echipamente în contract, ele se pot introduce operativ ca listă tip fisier "csv" pentru operativitate.
program ticketing9
Ticketul poate fi editat de operatorul din dispecerat pe diferite zone astfel incat sa fie modificat doar partea specifica.
program ticketing10
program ticketing11
Tichetul este prezentat intr-un format A4, gata sa fie prezentat la client ca document complet cu toate datele necesare pentru raport auditat.
sfera aplicatiei

Aplicații ale programului nostru

Integrare cu programe diverse și cu sisteme de contabilitate.

Suntem deschiși la orice modificare a programului pentru a se potrivi nevoilor afacerii dumneavoastră! Aveți nevoie de rapoarte suplimentare: gestiune, contabilitate, urmărire in timp real ? Putem dezvolta și integra Sistemul de Ticheting in orice platforma deja utilizata. De asemenea putem integra sistemul nostru cu sistemele dvs. de contabilitate existentă. Vă garantăm confort în utilizarea programului nostru!

Scopul aplicației

Acest sistem poate fi aplicat în diverse domenii de activitate: reparații de echipamente, comandă materiale de construcție, producție de ferestre și uși, servicii de construcții, reparații auto, comanda piese de schimb, protetică în medicină, stomatologie, producție de îmbrăcăminte, facilități portuare și multe altele. Ne putem adapta software-ul pentru a se potrivi nevoilor afacerii dvs. Contactează-ne!

Sistemul de Ticheting

Vedeți sistemul nostru în acțiune și rezervați-vă o perioada de încercare gratuită. Vom instala și implementăm sistemul de Ticheting în infrastructura dvs. sau în Cloud, astfel încât să puteți evalua toate posibilitățile și confortul de utilizare. După aceea, veți putea să ne furnizați lista dvs. de completări și sincronizări necesare cu propriile baze de date.

Configurarea unui Sistem de Ticheting cu o baza de date existentă specifica este ABSOLUT GRATUITĂ! Vom putea realiza un șablon pentru specificul activitatii dvs. urmarind sa facilitam interactiunea cu clientii dvs.

Dacă aveți întrebări, sunați-ne, vom fi bucuroși să vă răspundem la toate întrebările și să vă spunem cum să vă rezolvați problema!

Sunați-ne