Înainte de a crea un site web, trebuie să decideți la ce și de ce aveți nevoie de el. Dezvoltarea va merge mai rapid dacă structura și secțiunile site-ului sunt mai întâi desenate. De obicei, atunci când compania noastră, StillCo dezvoltă un site web, oferim clientului un chestionar care vă va ajuta să vă înțelegeți nevoile rapid și cât mai exact posibil, iar noi, ca dezvoltatori, vom înțelege structura site-ului, sarcinile tehnice necesare. și estimarea costului.
În chestionar încercăm să punem întrebări cât mai specifice, pentru ca pe viitor să fiți pe deplin mulțumit de site-ul creat. Între timp, să ne familiarizăm cu conceptele de bază ale site-urilor.
O pagină de destinație este un site web pentru o pagină specifică unui produs. Se mai numește și landing page sau pagină promoțională. De regulă, paginile de destinație sunt construite după aceeași schemă: un titlu captivant, informații despre un produs sau serviciu, fotografii și unul sau mai multe formulare de feedback. Cel mai adesea, paginile de destinație sunt folosite pentru campanii publicitare.
Un site promoțional bun încurajează vizitatorii să salveze contactele sau să comande imediat un produs sau serviciu.
Este o singură pagină, care, de regulă, a fost creată pentru o descriere concisă a unui produs serviciu sau companie. Din punct de vedere tehnic, un astfel de site este cel mai ușor de realizat.Totuși, doar o pagină s-ar părea că ar putea fi mai simplu. Dar chiar și aici există capcane care complică procesul.
În primul rând, dacă scrieți o pagină de destinație în HTML pur, atunci adăugarea de noi materiale și schimbarea celor vechi va deveni o mare problemă pentru un utilizator nepregătit și pot fi necesare serviciile unui programator.
Puteți utiliza un CMS - un sistem de gestionare a conținutului, cum ar fi Wordpress, și vă puteți da seama. În general, o pagină de destinație poate fi creată cu ușurință cu un constructor web. Există multe dintre ele: Tilda, WordPress, etc.
Întregul proces de creare se rezumă la glisarea și plasarea elementelor și lucrul într-un editor convenabil. Puteți crea o pagină de destinație în doar câteva ore. Tot restul timpului și efortului ar trebui să fie cheltuit pe publicitate, stabilirea obiectivelor în valori și promovare.
Dar chiar și aici trebuie să fiți atent, deoarece, de exemplu, dacă drepturile asupra fișierelor sunt setate incorect, proiectul poate fi expus riscului de a fi piratat.
În al doilea rând, pentru ca un site de o pagină să ofere o conversie bună, trebuie să gândiți totul în mod competent din unghiuri diferite. Doar crearea site-ului la întâmplare și așteptarea unui miracol nu are sens.
În al treilea rând, promovarea unei pagini de destinație în căutare în realitățile actuale fără un buget solid aloca publicității este aproape imposibil. Motoarele de căutare vă pot arunca resursa în top, dar numai pentru interogări cu frecvență joasă. Și acest lucru nu va aduce mult trafic, așa că toate site-urile cu o singură pagină necesită promovare publicitară obligatorie.
Prin urmare, dacă aveți timp să vă dați seama cum să creați o pagină de destinație folosind designerii disponibili, sunteți încrezător ca designer, înțelegeți regulile marketingului pe site, știți cum să plasați cuvinte cheie (SEO), unde să găsiți și cum. pentru a procesa imagini și pictograme gratuite (pentru a respecta toate drepturile deținătorilor de drepturi de autor), știți să puneți un site pe un domeniu și găzduire – abia apoi vă puteți simți liber să cuceriți noi culmi pentru afacerea dvs..
Dacă toate acestea vi se par dificile, atunci contactați compania noastră, puteți obține un site șablon de o pagină atunci când cumpărați un domeniu și găzduire gratuită!
Un site de portofoliu sau de cărți de vizită este un site cu mai multe pagini sau o pagină despre realizările, experiența, cunoștințele și exemplele muncii proprietarului său. Cu ajutorul unui portofoliu, vă puteți expune și atrage noi clienți.
Un site corporativ este un site cu mai multe pagini și mai multe niveluri unde puteți găsi informații complete despre companie, managementul acesteia, produse, istoric. Site-urile corporative atrag clienți noi și îi păstrează pe cei vechi. Site-urile web corporative ale companiilor publice au o secțiune pentru investitori și acționari, rapoarte despre companie și știri. Site-ul corporativ formează imaginea companiei și sporește recunoașterea acesteia.
Un site de informare este un site cu cele mai recente știri. De regulă, există multe articole text. Pe site-ul de știri puteți găsi informații despre cele mai recente evenimente economice, științifice, politice și culturale și multe altele. Pe site-urile de informare, știrile apar la fiecare câteva minute și, de regulă, lucrează un întreg staff de programatori și autori.
O rețea socială, sau un forum este un site cu mai multe pagini unde utilizatorii postează scurte postări și schimbă mesaje. De obicei, astfel de site-uri pot fi derulate la nesfârșit, deoarece există o mulțime de postări publicate.
Un magazin online este un site cu mai multe niveluri, cu mai multe pagini, similar unui magazin obișnuit. Mai întâi, clientul găsește produsul dorit și descrierea acestuia, apoi îl poate cumpăra și aranja livrarea sau ridicarea. Există și magazine online pe site-urile de socializare.
Un serviciu online este un site web ce oferă un serviciu. De exemplu, pe portalul serviciilor publice puteți solicita un pașaport, puteți completa un permis de ședere, puteți înscrie un copil la o școală sau un medic. Acest site simplifică viața și vă permite să reduceți numărul de vizite fizice. Dezvoltarea unor astfel de servicii online este principala activitate a companiei noastre.
Toate aceste tipuri de site-uri pot fi combinate, sau pot fi preluate doar unele elemente. Spre exemplu, estimați-vă afacerea pe modelul site-ului, astfel veți ști ce fel de site aveți nevoie. Dacă încă nu sunteți sigur, vă rugăm să cereți sfatul nostru. Vă vom sfătui cu privire la toate subtilitățile și nuanțele și vă vom ajuta să obțineți ceea ce doriți! Puteți participa la un sondaj pentru a înțelege mai multe despre solicitările dvs.