Pacient Manager este un software care folosește tehnologii web-based.
Este
necesară doar o conexiune la internet.
Datele pot fi menținute în cloud sau, la cerere, pe serverele proprii.
Accesul utilizatorilor se
face securizat de pe orice PC, doar folosind un browser web.
Nu necesită o investiție initială. Pentru a utiliza programul în cabinetul sau clinica dvs. aveți
posibilitatea să platiți lunar un abonament.
Managerul clinicii are acces la toate informațiile care trec prin sistem. Managerii de top ai centrului medical pot urmări întregul lanț de acțiuni pentru fiecare pacient.
Pe lângă raportarea managementului, managerul poate distribui sarcini între medici și administratori, organizând astfel procesele interne ale clinicii sau ale mai multor filiale.
În programul nostru de management al cabinetelor medicale DOCTOR PLAN există posibilitatea întocmirii rapoartelor pentru mai multe specialități. Cunoscând imaginea completă din clinică, veți înțelege imediat ce trebuie să faceți pentru a crește veniturile acesteia.
Dacă aveți nevoie de alte rapoarte, putem personaliza programul pentru a se potrivi nevoilor dvs. Orice informații colectate folosind programul nostru pot fi combinate și prezentate sub orice formă de raport. Este atât de simplu!
De exemplu, raportul va arăta câți dintre pacienții care au venit la medic au luat tratament, câți au avut nevoie de redirecționare către alți medici și cât a câștigat în cele din urmă fiecare medic. Astfel, puteți vedea ce serviciu este cel mai căutat și, implicit cel mai profitabil.
Astăzi, programul nostru Doctor Plan oferă următoarele tipuri de rapoarte:
DoctorPlan dispune de toate instrumentele moderne pentru desfășurarea practicii medicale: din programul de întâlniri și șabloane de istoric medical. Acest lucru vă va ajuta să profitați de organizare și să petreceți mai mult timp cu pacienții.
Vă ușurăm munca prin organizare, asta este sarcina noastră!
Programul nostru de management al cabinetelor medicale Doctor Plan oferă un mecanism ușor de gestionare a programului și a cardurilor pacienților.
În DoctorPlan, asistentele clinicii vor putea să vizualizeze ora programării mai multor specialiști în același timp, să gestioneze starea vizitelor și să notifice pacienții despre programări prin SMS și e-mail.
În același timp, medicii își vor controla programul din contul personal - marchează prestația serviciilor, văd programările anulate și pacienții recent înregistrați.
În programul nostru vă va fi foarte ușor să gestionați fluxul pacienților.
Peste 100000 vizite medicale care au fost înregistrate și urmărite de către doctori.
Peste 20 ani de experiență în dezvoltări continue în diverse versiuni ale programului.
Implementări de succes ale DoctorPlan în toată România.
Este dezvoltat împreună cu medici, e simplu și eficient, ei ne-au ajutat să dezvoltăm acest program fără a îngreuna procesul de culegere a datelor.
Dupa 20 ani de muncă, am decis să distribuim această aplicație sub formă de abonament la cât mai multe cabinete medicale astfel încât să aibă un instrument eficient la organizarea activității.
Vă stăm cu placere la dispoziție pentru mai multe amănunte
Acces Cloud
Programări vizite
Trimitere SMS către pacienți
Management consultații
Suport email
Număr limitat de pacienți (max. 100)
Configurare gratuită
Cloud sau On-premises
Programări vizite
Trimitere SMS către pacienți
Management consultații
Suport telefonic
Rapoarte vizite pe doctori
Rapoarte la cerere
Configurare gratuită
Cloud sau On-premises
Programări vizite
Trimitere SMS către pacienți
Management consultații
Persoană dedicată pentru suport
Specialități multiple
Formulare diverse
Instalarea locală presupune instalarea programului, a întregii baze de date pe servere locale, fizice și computere situate în datacenter-ul local al organizației. Această instalare necesită servere securizate și hardware specializat. De asemenea, firma care deține server-ul trebuie să dețină administratori de servicii hardware, deoarece pentru astfel de activități sunt necesare servicii suplimentare de securitate și de back-up . StillCo are propriul server securizat pentru a vă stoca datele. Securitatea este monitorizată constant, se efectuează des lucrări tehnice și sunt implementate toate protocoalele de securitate necesare.
Instalarea în cloud, în termeni simpli, este instalarea pe un server al unui furnizor de servicii cloud. Puteți utiliza programul conectându-vă fie prin Internet, fie printr-o conexiune de rețea privată. Furnizorul de servicii cloud asigură stocarea securizată, întreținerea și gestionarea infrastructurii și a serverelor de rețea. Acest lucru vă oferă acces la date mereu când aveți nevoie. Astfel, veți plăti doar pentru resursele folosite - capacitatea de stocare și procesare. Este o opțiune alternativă și vă scutește de costuri cu partea hardware și cu întreținerea unui server local.
Vom transfera toate datele dumneavoastră în programul nostru, în mod gratuit. Interfața programului este suficient de ușor de utilizat pentru ca dvs. și angajații dvs. să vă adaptați cu ușurință. În plus, dacă aveți nevoie de unele caracteristici care erau în programul dvs., dar pe care noi nu le avem, vom adăuga aceeași funcționalitate pentru dvs. Același lucru este valabil și pentru documente. Orice formulare sau documente de care aveți nevoie vor fi adăugate individual pentru dvs., în forma în care vă va fi cel mai convenabil.
Ne vom asigura că programul nostru vă satisface pe deplin nevoile. Putem dezvolta orice formă de rapoarte sau documente pentru dvs.
Aveți acces la toate caracteristicile programului nostru de îndată ce vă abonați. Nu contează ce versiune alegeți, fie ea plătită sau gratuită. Toate versiunile programului funcționează deja în cloud și trebuie doar să introduceți datele de înregistrare pentru a începe să-l utilizați.
Deoarece programul și baza de date sunt localizate pe server, nu trebuie să aveți echipament special. Orice computer, laptop sau tabletă cu acces la Internet va fi suficient.
Programul nostru are o interfață intuitivă și, prin urmare, nu veți avea nevoie de prea mult timp pentru a-l stăpâni. Vă vom instrui pe dvs. și pe angajații dvs. la orice dată convenabilă. În practică, nu va dura mai mult de 3 ore pentru a stăpâni programul. În plus, vă vom oferi un videoclip demonstrativ care vă va spune în detaliu cum să utilizați programul. Dvs. și angajații dvs. îl puteți revizui oricând aveți întrebări. În plus, echipa noastră de asistență este disponibilă 24/7.
Echipa noastră de asistență este disponibilă 24/7. Suntem întotdeauna gata să vă ajutăm cu utilizarea programului.