doctor_plan_backgraund

DOCTOR PLAN
PACIENT MANAGER

Pacient Manager este un software care folosește tehnologii web-based.
Este necesară doar o conexiune la internet. Datele pot fi menținute în cloud sau, la cerere, pe serverele proprii.
Accesul utilizatorilor se face securizat de pe orice PC, doar folosind un browser web.
Nu necesită o investiție initială. Pentru a utiliza programul în cabinetul sau clinica dvs. aveți posibilitatea să platiți lunar un abonament.

Abonați-vă

Platformă unică de informare

Când se utilizează sistemul Doctor Plan, toți specialiștii clinicii lucrează într-o singură bază de date. Programările, datele pacienților, diagnosticele, radiografiile, analizele, încasările vizitelor sunt puse la dispoziție. Managerul clinicii are acces la toate informațiile care trec prin sistem, medicii și asistenții au acces la informațiile de care au nevoie pentru a lucra. Accesul poate fi configurat atât individual, cât și pentru un grup de specialiști.

Cum vă poate ajuta Doctor Plan să vă dezvoltați clinica?

Director clinic DoctorPlan
director

Managerul clinicii are acces la toate informațiile care trec prin sistem. Managerii de top ai centrului medical pot urmări întregul lanț de acțiuni pentru fiecare pacient.

Pe lângă raportarea managementului, managerul poate distribui sarcini între medici și administratori, organizând astfel procesele interne ale clinicii sau ale mai multor filiale.

  • raportare detaliată a managementului
  • sarcini și memento-uri pentru angajați
  • unește ramuri și diviziuni
  • acces de la distanta
  • acces de pe dispozitive mobile
  • urmărirea rapoartelor de încasări ale clinicii
  • o bibliotecă extinsă de rapoarte gata făcute
  • noi rapoarte la cerere
  • rapoarte grafice vizuale
  • brandingul crește vizibilitatea clinicii dvs.
  • raportare detaliată a managementului
  • sarcini și memento-uri pentru angajați
  • unește ramuri și diviziuni
  • acces de la distanță
  • acces de pe dispozitive mobile
  • urmărirea rapoartelor de încasări ale clinicii
  • o bibliotecă extinsă de rapoarte gata făcute
  • noi rapoarte la cerere
  • rapoarte grafice vizuale
  • brandingul crește vizibilitatea clinicii dvs.
  • doctor clinic DoctorPlan
    Medic

    DoctorPlan dispune de toate instrumentele moderne pentru desfășurarea practicii medicale: din programul de întâlniri și șabloane de istoric medical. Acest lucru vă va ajuta să profitați de organizare și să petreceți mai mult timp cu pacienții.

    Vă ușurăm munca prin organizare, asta este sarcina noastră!

  • atașați fișierele necesare fișei pacientului
  • încărcați mai multe tipuri de fișiere
  • vizualizați fotografii și scanări fără a le descărca pe computer
  • acces la program de pe orice dispozitiv, oricând
  • notificarea medicului despre programul zilei
  • toate datele în dreptul pacientului
  • chestionarele de acceptare sunt salvate alături de fișa pacientului
  • date diferite pentru medici și specializări diferite
  • cereți pacienților să vă confirme vizita la clinică
  • atașați fișierele necesare fișei pacientului
  • încărcați mai multe tipuri de fișiere
  • vizualizați fotografii și scanări fără a le descărca pe computer
  • acces la program de pe orice dispozitiv, oricând
  • notificarea medicului despre programul zilei
  • toate datele în dreptul pacientului
  • chestionarele de acceptare sunt salvate alături de fișa pacientului
  • date diferite pentru medici și specializări diferite
  • cereți pacienților să vă confirme vizita la clinică
  • secretar clinic DoctorPlan
    Recepționeră

    În DoctorPlan, asistentele clinicii vor putea să vizualizeze ora programării mai multor specialiști în același timp, să gestioneze starea vizitelor și să notifice pacienții despre programări prin SMS și e-mail.

    În același timp, medicii își vor controla programul din contul personal - marchează prestația serviciilor, văd programările anulate și pacienții recent înregistrați.

  • înregistrarea pacienților direct la momentul programării
  • transferul și duplicarea programărilor
  • căutarea pacienților, protocoale de examinare, istoricul vizitelor
  • facturi și plăți, servicii prestate, sarcini pentru pacient
  • istoricul comunicării, chestionare completate
  • Notificarea prin SMS reduce procentul de neprezentare
  • stabilirea sarcinilor direct din program
  • fișele pacientului pot fi legate de vizita medicală
  • înregistrarea pacienților direct la momentul programării
  • transferul și duplicarea programărilor
  • căutarea pacienților, protocoale de examinare, istoricul vizitelor
  • facturi și plăți, servicii prestate, sarcini pentru pacient
  • istoricul comunicării, chestionare completate
  • Notificarea prin SMS reduce procentul de neprezentare
  • stabilirea sarcinilor direct din program
  • fișele pacientului pot fi legate de vizita medicală
  • doctor-plan application

    Cine se află în spatele Doctor Plan?

    Peste 100000 vizite medicale care au fost înregistrate și urmărite de către doctori.

    Peste 20 ani de experiență în dezvoltări continue în diverse versiuni ale programului.

    Implementări de succes ale DoctorPlan în toată România.

    Este dezvoltat împreună cu medici, e simplu și eficient, ei ne-au ajutat să dezvoltăm acest program fără a îngreuna procesul de culegere a datelor.

    Dupa 20 ani de muncă, am decis să distribuim această aplicație sub formă de abonament la cât mai multe cabinete medicale astfel încât să aibă un instrument eficient la organizarea activității.

    Abonați-vă chiar acum și obțineți efectele pozitive ale digitalizării incepând chiar de luna următoare!

    Vă stăm cu placere la dispoziție pentru mai multe amănunte

    diaramma
    visit_list Doctor plan StillCo
    adauga_noua_vizita - Doctor plan StillCo
    branding Doctor plan StillCo
    configurare_servicii-Doctor plan StillCo
    edit-visit_-_receptii Doctor plan StillCo
    programmari-Doctor plan StillCo

    Toate funcțiile programului nostru Doctor Plan

    Doctor Plan este un program ușor de învățat. Toate configurările se pot face cu ajutorul nostru în doar câteva zile, vă vom putea transfera datele din vechiul program, dacă acesta există, și vă vom instrui personalul.

    Garantăm că veți fi mulțumit, puteți încerca și fără să plătiți ceva în avans!

    medical_card-DoctorPlan StillCo
    Card medical
    Convenabil, personalizabil, sigur, funcțional - fișa electronică a pacientului va ajuta procesul de furnizare a actului medical.
  • Înregistrarea rezultatelor vizitei medicale în program;
  • Urmărirea istoricului și a planurilor de tratament;
  • Diagnosticul complet conform unei analize în timp;
  • Proiectat pentru a emite rapoartele cerute de activitatea medicală;
  • Personalizăm continuu programul pentru a se potrivi nevoilor specialității dumneavoastră.
  • edit_visit_diagnostica-DoctorPlan StillCo
    Fluxul convenabil de documente economisește timp prețios aferent actului medical.
    În Doctor Plan, puteți avea rapid orice document sub formă de raport. Ele sund deja pregătite, de exemplu: o fișă medicală, un raport pentru fiecare doctor, sau un raport specific cerut de Ministerul Sănătății, o fișă de accept a pacientului. Tot ce trebuie să faceți este să selectați documentul dorit din listă. Suplimentar, vom personaliza orice formular pentru tot ce este nevoie.
    Detalii
    raport_lunar_doctor-DoctorPlan StillCo
    Cum să îmbunătățim eficiența muncii
    DoctorPlan vă oferă informații despre volumul de muncă și calitatea muncii personalului sub formă de rapoarte structurate și ușor de înțeles. Este un instrument simplu de gestionare a personalului medical din clinică și puteți avea rapoarte transparente despre servicii și încasari.
    Detalii
    medical_card_-editiaza-DoctorPlan StillCo
    Încărcarea și stocarea documentelor pacientului
    Stocați fotografiile, scanările și orice documente ale pacientului direct în fișa medicală electronică. Pentru a atașa fișierele dorite la recepție, pur și simplu trageți și plasați-le în zona de încărcare. Documentele importante rămân în baza de date și nu se vor mai pierde!
    Detalii
    branding-DoctorPlan StillCo
    Branding
    Această opțiune vă permite să proiectați interfața platformei DoctorPlan în funcție de stilul unic al clinicii. Pacienții care aleg un medic printr-o programare online vor vedea logo-ul și culorile companiei pe toate documentele emise. Branding-ul vă permite să rămâneți recunoscut de pacienții dvs. și să promovați brandul printre cei noi.
  • programarea online promovează brandul clinicii;
  • logo și culori corporative pentru interfață;
  • crește gradul de cunoaștere a mărcii;
  • rapoarte_toate-DoctorPlan StillCo
    Analize detaliate ale eficienței clinicii dumneavoastră
    Analize detaliate ale eficienței clinicii dumneavoastră Am pregătit peste 20 de rapoarte gata făcute cu privire la diverși parametri necesari pentru a monitoriza, căuta date într-o clinică privată. O analiză eficientă nu mai necesită accesul la mai multe medii de stocare, totul e centralizat. Dvs. și asistenții dvs. vor avea mereu la îndemână platforma DoctorPlan!
  • o bibliotecă extinsă de rapoarte gata făcute;
  • constructor pentru crearea de noi rapoarte;
  • acces ușor la materialele de imagistică înregistrate;
  • programmari-DoctorPlan StillCo
    Programați ușor direct din program
    Medicul își poate vizualiza programul oricând și de pe orice dispozitiv. Nu este nevoie să sune încă o dată pacientul pentru a reaminti / specifica ora întâlnirii, programarea se sincronizează automat și se transmite prin SMS pacientului cu o zi înainte de vizită.
  • acces la program de pe orice dispozitiv;
  • notifică cu o zi înainte toți pacientii despre programările avute;
  • pacienții confirmă, de acasă, de pe telefon programările din SMS-urile primite;
  • răspunsul este analizat și, pentru vizitele neconfirmate, se introduc alte programări;
  • organizăm un link direct către fișa pacientului;
  • sms_notificare-DoctorPlan StillCo
    Notificări automate prin SMS și e-mail
    Notificați pacienții despre vizitele viitoare cu campanii automate de SMS sau e-mail. Datorită acestui fapt, se stabilește o comunicare preliminară între clinică și pacient, ceea ce crește loialitatea pacientului. Puteți cere și utiliza un nume unic de SMS, cum ar fi „Doctor XXX”, pentru a înlocui numărul expeditorului.
  • crește loialitatea pacientului;
  • reduce procentul de neprezentare;
  • crește imaginea brandului;
  • Detalii

    beneficiile dumneavoastră

    programarea  pentru mai multi medici

    programare centralizată pe clinică pentru mai mulți medici

    programare medic

    un program care este mereu la îndemână

    confirmarea programării

    confirmarea programării la medic

    avizele de programare

    avizele de programare la medici

    fișe medicale confidențiale

    fișe medicale confidențiale

    mentenanță 24/7

    mentenanță 24/7 și dezvoltări la cerere

    plata pe baza de abonament

    plata pe bază de abonament

    urmărirea transparentă

    urmărirea transparentă a serviciilor și a încasărilor

    Implementare rapidă cu rezultate garantate

    Pentru a începe să utilizați cât mai eficient toate funcțiile platformei Doctor Plan, nu este nevoie să petreceți mult timp cu pregătirea, chiar și cei care nu se înțeleg bine cu tehnologia au nevoie de maxim două zile pentru a se familiariza! Toate datorită unei interfețe intuitive și muncii bine coordonate de echipa noastră de dezvoltare.

    Puteți cere să implementați trecerea la Doctor Plan chiar de astăzi. Nu solicităm niciun avans. Ne veți mulțumi când veți vedea cât de ușor este și ce rezultate de bună organizare obțineți !

    Doctor Plan application

    Doctor Plan START

           
    Produs DEMO pentru maximum 100 de pacienți.
    Produsul se instalează exclusiv în Cloud.
    Incluse:
  • programări pacienți;
  • lista pacienților;
  • management consultații;
  • listă medicamente pentru prescripții medicale;
  • încărcare documente pentru arhivă;
  • raportări încasări zilnice;
  • reamintire și confirmare prin SMS;
  • suport specializat email;
    1. Abonament "Demo"

      Doctor Plan application

      Doctor Plan START

       

      Acces Cloud

      Programări vizite

      Trimitere SMS către pacienți

      Management consultații

      Suport email

      Număr limitat de pacienți (max. 100)

      Doctor Plan application

      Doctor Plan Cabinet Manager

      Produsul oferă funcționalitate completă pentru un cabinet cu maximum 3 doctori și fără limită de pacienți.
      Produsul se instalează în Cloud sau la cerere pe un server în cabinetul medical.
      Incluse:
    2. suport telefonic;
    3. programări pacienți;
    4. management consultații;
    5. listă medicamente pentru prescripții medicale;
    6. reamintire și confirmare prin SMS;
    7. lista pacienților;
    8. încărcare documente pentru arhivă
    9. raportări încasări zilnice;
      1. Abonament 50 euro/lună + TVA

        Doctor Plan application

        Doctor Plan Cabinet Manager

        Abonament 50 euro/lună + TVA

        Configurare gratuită

        Cloud sau On-premises

        Programări vizite

        Trimitere SMS către pacienți

        Management consultații

        Suport telefonic

        Rapoarte vizite pe doctori

        Rapoarte la cerere

        Doctor Plan application

        Doctor Plan PRO Clinic Manager

        Produsul oferă funcționalități complete pentru managementul unei clinici medicale cu un număr nelimitat de doctori și specialități.
        Produsul se instalează la cerere pe un server în datacenter-ul clinicii.
        Incluse:
      2. persoană dedicată pentru suport;
      3. lista pacienților;
      4. management consultații;
      5. reamintire și confirmare prin SMS;
      6. listă de medicamente pentru prescripții medicale;
      7. încărcare documente pentru arhivă;
      8. raportări încasări zilnice;
      9. programări pacienți;
      10. Formulare aceptanță intervenție medicală;
        1. Abonament 100 euro/lună + TVA

          Doctor Plan application

          Doctor Plan PRO Clinic Manager

          Abonament 100 euro/lună + TVA

          Configurare gratuită

          Cloud sau On-premises

          Programări vizite

          Trimitere SMS către pacienți

          Management consultații

          Persoană dedicată pentru suport

          Specialități multiple

          Formulare diverse

          întrebări frecvente

          Instalarea locală presupune instalarea programului, a întregii baze de date pe servere locale, fizice și computere situate în datacenter-ul local al organizației. Această instalare necesită servere securizate și hardware specializat. De asemenea, firma care deține server-ul trebuie să dețină administratori de servicii hardware, deoarece pentru astfel de activități sunt necesare servicii suplimentare de securitate și de back-up . StillCo are propriul server securizat pentru a vă stoca datele. Securitatea este monitorizată constant, se efectuează des lucrări tehnice și sunt implementate toate protocoalele de securitate necesare.

          Instalarea în cloud, în termeni simpli, este instalarea pe un server al unui furnizor de servicii cloud. Puteți utiliza programul conectându-vă fie prin Internet, fie printr-o conexiune de rețea privată. Furnizorul de servicii cloud asigură stocarea securizată, întreținerea și gestionarea infrastructurii și a serverelor de rețea. Acest lucru vă oferă acces la date mereu când aveți nevoie. Astfel, veți plăti doar pentru resursele folosite - capacitatea de stocare și procesare. Este o opțiune alternativă și vă scutește de costuri cu partea hardware și cu întreținerea unui server local.

          Vom transfera toate datele dumneavoastră în programul nostru, în mod gratuit. Interfața programului este suficient de ușor de utilizat pentru ca dvs. și angajații dvs. să vă adaptați cu ușurință. În plus, dacă aveți nevoie de unele caracteristici care erau în programul dvs., dar pe care noi nu le avem, vom adăuga aceeași funcționalitate pentru dvs. Același lucru este valabil și pentru documente. Orice formulare sau documente de care aveți nevoie vor fi adăugate individual pentru dvs., în forma în care vă va fi cel mai convenabil.

          Ne vom asigura că programul nostru vă satisface pe deplin nevoile. Putem dezvolta orice formă de rapoarte sau documente pentru dvs.

          Aveți acces la toate caracteristicile programului nostru de îndată ce vă abonați. Nu contează ce versiune alegeți, fie ea plătită sau gratuită. Toate versiunile programului funcționează deja în cloud și trebuie doar să introduceți datele de înregistrare pentru a începe să-l utilizați.

          Deoarece programul și baza de date sunt localizate pe server, nu trebuie să aveți echipament special. Orice computer, laptop sau tabletă cu acces la Internet va fi suficient.

          Programul nostru are o interfață intuitivă și, prin urmare, nu veți avea nevoie de prea mult timp pentru a-l stăpâni. Vă vom instrui pe dvs. și pe angajații dvs. la orice dată convenabilă. În practică, nu va dura mai mult de 3 ore pentru a stăpâni programul. În plus, vă vom oferi un videoclip demonstrativ care vă va spune în detaliu cum să utilizați programul. Dvs. și angajații dvs. îl puteți revizui oricând aveți întrebări. În plus, echipa noastră de asistență este disponibilă 24/7.

          Echipa noastră de asistență este disponibilă 24/7. Suntem întotdeauna gata să vă ajutăm cu utilizarea programului.

          Dacă aveți întrebări, sunați-ne! Vom fi bucuroși să vă povestim din experința de implementare a programului nostru.

          Sunați-ne