ISO 9001 este bazat pe managementul proceselor organizației, orientarea către client și evaluarea nivelului de satisfacție a acestuia și angajamentul top managementului pentru asigurarea îmbunătățirii continue.
Conceptul de „calitate” dă încredere consumatorului cu privire la conformitatea serviciilor companiei noastre cu serviciul așteptat și stabil. Prezența unui certificat ISO garantează că toate bunurile și serviciile care au trecut procedura de certificare respectă pe deplin standardele ISO globale acceptate.
Standardul este larg răspândit și recunoscut în 190 de țări ale lumii. A cincea și cea mai recentă versiune - ISO 9001: 2015 - este acum în vigoare, dovedește că activitățile companiei noastre îndeplinesc cerințele acestui standard, este stabilă, iar partenerii săi sunt de încredere.
Principalele principii ale companiei sunt:
Aceste principii sunt fundamentale și garantează consumatorilor faptul că compania noastră monitorizează nivelul de calitate al serviciilor pe care le oferim.
ISO 27001 are la bază o serie de principii care definesc securitatea informației: Confidențialitate, Integritate și Disponibilitate a informațiilor.
O organizație care deține certificatul ISO 27001 are astfel o securitate pe termen lung, bazată pe implementarea politicilor, procedurilor și metodelor de securitate pentru a proteja informațiile și resursele, și reduce la maxim riscurile pentru a crea un sistem de managament funcțional care îndeplinește cerintele operaționale ale companiei și asteptările clienților, și se conformează cu legislația în vigoare.
ISO 27001 este un standard care stabilește cerințele pentru un Sistem de Management al Securitatii Informației. Standardul ajută la identificarea, managementul și minimizarea amenințărilor care afecteaza de obicei informația.
Principalele principii pe care le respectăm sunt:
Garantăm clienților și furnizorilor nostri că monitorizăm constant nivelul de securitate a informațiilor pentru serviciile pe care le oferim.
Contactează-ne și te vom sfătui!