Funcții implementate în platforma noastră

    Când ar trebui să corectez o e-factură?

    Când a-ți trimis o factură cu valori greșite la ANAF, spre exemplu:
  • prețul, cantitatea sau denumirea unui produs/serviciu
  • datele cumpărătorului, cum ar fi: denumire, adresă, CIF
  • condițiile de plată, precum: cod bancar, tip tranzacție
  • sau orice altă modificare a facturii pe care clientul nu o agreează

    Pentru a vă corecta factura există 3 tipuri de facturii pe care le puteți folosi:

  • Notă de credit
  • O notă de credit este un document contabil emis în baza unei facturi anterioare, specificate printr-un număr de referință, ce reprezintă alocarea unui sold pentru plata unei alte facturi.

  • Factură storno
  • Este factura prin care se anulează o factură emisă și trimisă unui client. Aceasta va avea același ID cu factura inițială și valorile negative.

  • Factură corectată
  • Factura corectată reprezintă o factură ce înlocuiește o factură emisă, trimisă și stornată. Preferabil se menționează și ID-ul facturii înlocuite.

    Platforma noastră vă oferă posibilitatea de a adăuga invitați în cadrul companiei, având totodată opțiunea de a gestiona drepturile de acces ale acestora.

    Drepturile ce pot fi acordate invitaților includ:
  • redactarea și trimiterea facturilor
  • vizualizarea facturilor trimise
  • vizualizarea facturilor primite


  • Pot să vizualizez e-Factura fără să am token-ul?
    Sigur, trebuie să fiți invitat în cadrul companiei cu drepturi de vizualizare a facturilor.

    Invitații nu au nevoie de token-ul companiei, aceștia primesc acces implicit.

    Care sunt pașii pentru a invita alți utilizatori în contul companiei?
  • Din meniul din stânga, accesați pagina „Conectare SPV”.
  • În dreptul companiei, veți vedea un buton albastru „Invită” – dați click pe el.
  • Introduceți în formular adresa de email folosită de persoană pentru a-și crea contul pe platformă.
  • Mai jos, selectați drepturile pe care le va avea invitatul. Aceste drepturi pot fi modificate ulterior, dacă este nevoie.

    Când se folosește?

    Atunci când trebuie să trimiteți în mod repetat același tip de factură unui client, adică în cazul facturilor recurente.

    Pe platforma eFactura de la StillCO, puteți configura cu ușurință acest tip de facturi, având la dispoziție următoarele câmpuri:
  • „Observații contract”: aici setați o denumire a contractului. Aceasta nu va apărea pe factură, ci doar în aplicație, pentru a vă ajuta să diferențiați mai ușor contractele.
  • „Termen de plată”: indicați numărul de zile până la scadență.
  • „Intervalul”: specificați cât de des va fi trimisă factura.
  • „Numărul de repetări”: câte facturi vor fi emise în total pentru client. De exemplu, pentru un contract pe un an, cu facturare lunară, numărul de repetări va fi 12.
  • „Data primei repetări”: data la care va fi emisă prima factură.
  • „Data ultimei repetări”: acest câmp va fi calculat automat, astfel încât să verificați corectitudinea datelor introduse.


  • După ce ați configurat acești parametri, veți trece la crearea efectivă a facturii. După crearea și configurarea contractului, în tabelul de mai jos veți putea vedea contractele active, iar în ziua trimiterii facturii, în tabul „Status”, veți putea trimite factura cu un singur click.
    În prezent, procesul de trimitere este manual, însă în curând va fi disponibilă și opțiunea de trimitere automată.

    Cum trimit mai multe facturi deodată prin e-Factura?

    Platforma eFactura de la StillCO vă permite să trimiteți simultan mai multe facturi în format XML, ideal pentru cei care redactează facturi în programe de contabilitate sau au deja facturile pregătite.

    Puteți accesa această funcționalitate din meniul din stânga, la secțiunea „Redactare”, sub opțiunea „Trimite XML-uri”.

    Este disponibilă integrarea API pentru automatizarea facturării.

    Aveți posibilitatea de a conecta platforma la diverse aplicații prin intermediul API-ului nostru.
    Acest serviciu este disponibil doar la cerere, iar pentru detalii și activare, vă rugăm să consultați informațiile de contact din partea de jos a paginii.

    Funcționalitatea eTransport vă oferă posibilitatea de a genera automat codul UIT pentru transporturile de mărfuri, facilitând astfel gestionarea și monitorizarea acestora conform legislației în vigoare.

    Pentru a raporta date incorecte într-o factură primită de la furnizor sau informații cu care nu sunteți de acord, puteți trimite un mesaj direct pe factură, prin platforma noastră.

    Pașii sunt simpli:
  • În dreptul facturii, selectați Acțiuni și apoi Mesaje.
  • Introduceți mesajul dorit și trimiteți-l.

  • Mesajul va fi transmis prin ANAF și va ajunge la furnizor pe factura respectivă. De asemenea, platforma include o pagină dedicată pentru a vizualiza toate mesajele trimise și primite pe facturi.

    Aveți la dispoziție o pagină pentru a selecta formatul dorit de export. În cazul formatului XLS, puteți alege câmpurile și ordinea acestora pentru vizualizare, iar denumirea câmpurilor poate fi editată, permițându-vă să personalizați structura și să salvați facturile în formatul dorit.

Dacă aveți întrebări, sunați-ne! Vom fi bucuroși să vă povestim din experința de implementare a programului nostru.

Sunați-ne

Ce mai e nou

Ultimele noutăți & articole de pe blog

Vă oferim actualizări de știri pentru a vă ajuta să dobândiți cunoștințe IT de bază și să aflați despre cele mai bune soluții IT pentru compania dvs.