1.1 STILL-CO sau FURNIZOR - definește și denumește în continuare Still C.O. SRL, cu sediul social în Str. Egalităţii, bl. Egreta 2, sc. 1, ap. 4, cod 800029, Galaţi, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului Galaţi sub nr. J17/2245/1993 și având Codul Unic de Înregistrare RO 4624554, cont bancar RO46INGB0010000006638911, deschis la ING BANK, reprezentată prin Călin Octav-Ciprian în calitate de Administrator, având următoarele date de contact: e-mail: office@stillco.ro.
1.2 COMANDĂ - cerere adresată către FURNIZOR de o persoana fizică sau juridică prin care se solicită anumite servicii din oferta pusă la dispoziţie;
1.3 CLIENT sau BENEFICIAR - definește orice persoană fizică sau juridică conform informaţiilor furnizate de aceasta;
1.4 UTILIZATOR - definește orice persoană fizică sau juridică ce folosește serviciile oferite de FURNIZOR în numele unui CLIENT;
1.5 CONTRACT sau ACORD: reprezintă documentul contractual standard, formularul de comandă a serviciului, precum și orice alte documente (sau anexe) având caracter contractual pentru care a fost exprimat acordul, concomitent sau ulterior încheierii Contractului cu Beneficiarul;
1.6 INFRASTRUCTURA: reprezintă totalitatea platforma prin intermediul căruia BENEFICIARUL utilizează SERVICIUL și care poate fi proprietatea STILL-CO sau a partenerilor cu care STILL-CO are contract și prin care BENEFICIARUL accesează SERVICIILE puse la dispoziţie;
1.7 SERVICIU: reprezintă prestarea de către FURNIZOR a unor servicii specializate de transfer și prelucrare de date, în formate specifice prin care se poate avea acces la aplicaţii și poate fi taxat in funcție de număr de utilizatori sau în funcție de numărul de resurse utilizate.
1.8 TARIFE: reprezintă taxele și/sau tarifele pentru SERVICIILE solicitate cuprinse în planul de Abonament care pot include tarife legate de accesul la funcții specifice, transmiterea notificărilor, servicii de back-up, alte servicii, etc;
1.9 SERVICII DE NOTIFICARE - definește oferta de preț a unor servicii prezentate clientului la momentul încheierii contractului pentru servicii de notificare suplimentare.
1.10 CICLU DE FACTURARE - definește recurența la care se facturează serviciul comandat;
1.11 SERVICII DEZVOLTARE LA CERERE: sunt serviciile care se realizează remote la cererea unui client, pentru o situație specifică având ca rezultat o dezvoltare personalizată în favoarea unui client. Ele sunt plătite de client în afara abonamentului la momentul recepționării. Ele sunt puse la dispoziția clienților de S.C.STILL CO S.R.L. prin intermediul aplicațiilor oferite;
1.12 PLATFORMA - definește totalitatea serviciilor și aplicațiilor care se găsesc pe domeniul .stillco.ro.
2.1 POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE și POLITICA COOKIE sunt actualizate periodic, putând fi consultate la www.stillco.ro/politica-de-confidentialitate.html și www.stillco.ro/politica-cookie.html
2.2 Clientul ia cunoștință de și acceptă prezentele Termene și condiții înainte de a-și deschide un cont, indiferent dacă ulterior realizează o comandă sau doar dacă testează aplicația. Acceptarea prezentelor Termene și condiții reprezintă consimțământul dvs. privind condițiile de utilizare a Platformei stillco.ro; În cazul neacceptării prezentelor Termene și condiții sau dacă nu aveți minim 16 ani, nu trebuie să accesați/utilizați/achiziționați Platforma și / sau Serviciile;
2.3 Clientul este responsabil pentru instalarea oricărui software și / sau hardware
accesarea
prin
internet a
serviiciilor și a aplicațiilor sau pentru efectuarea oricărui alt aranjament necesar pentru
utilizarea
Serviciilor de pe
Platforma StillCo.
StillCo își rezervă dreptul de a modifica în orice moment, fără notificare prealabilă, prezentele
Termene și condiții,
aplicațiile, proiectul, metodele operaționale, specificațiile, sistemele și alte funcții ale
Serviciilor, precum și
prețul furnizării Serviciilor. Modificările de preț intră în vigoare la data publicării lor
pe
www.stillco.ro
și nu
afectează Acordurile existente până la urmatorul Ciclu de facturare, moment când clientul poate
accepta
noul preț sau
poate renunța la Serviciu.
3.1 deține dreptul legal și capacitatea de a încheia Acordul; în situația în care un Utilizator furnizează sau utilizează date ale societății-client, precum copia certificatului de înregistrare sau a unei facturi de utilități, o adresă de e-mail de pe un domeniu web aparținând firmei, certificatul calificat al persoanei juridica, sau personal inregistrat la ANAF in numele Clientului, precum și orice alte date care creează aparența rezonabilă că utilizatorul acționează în numele Clientului, se consideră că Utilizatorul a acționat în calitate de reprezentant sau împuternicit al Clientului, având puterea de îl angaja juridic; pentru orice contestații sau pretenții ale Clientului decurgând din acest fapt, acesta are posibilitatea de a se îndrepta direct împotriva Utilizatorului, fără a aduce atingere atingere în vreun fel drepturilor și obligațiilor decurgând din acest contract;
3.2 intră în Acord în calitate de profesionist, nu în calitate de consumator, înțelegând prin aceasta că prezentului Acord nu îi sunt aplicabile dispozițiile legislației privind protecția consumatorilor;
3.3 furnizează informații reale și exacte;
3.4 folosește Serviciile numai în scopuri legale și în conformitate cu Acordul. În legătură cu furnizarea sau folosirea Serviciilor, Clientul prin Utilizator respectă în orice moment toate legile, regulile și reglementările aplicabile, inclusiv, fără limitare, dispozițiile legale privind protecția datelor;
3.5 înțelege și acceptă faptul că prețul preferențial la care a contractat abonamentul a fost oferit de Furnizor în considerarea menținerii contractului pe perioada inițială sau ulterioară, dacă aceasta a intervenit, motiv pentru care denunțarea contractului de către Client înainte de expirarea termenului contractual atrage plata restului de preț datorat până la finalul contractului sau dreptul Furnizorului de a reține prețul achitat anticipat, după caz;
3.6 înțelege și acceptă să-și salveze pe calculatoarele proprii toate datele specifice și nu va face raspunzător Furnizorul de eventualele pierderi ale datelor introduse sau stocate de el în aplicatiile Furnizorului cu exceptia cazului în care a contractat un SERVICIU de special de back-up.
4.1 StillCo acordă Clientului accesul în platformă pe durata prevăzută în
Acord, după
caz. Furnizarea serviciilor are la
bază un drept personal, limitat, neexclusiv, revocabil și netransferabil de a accesa și utiliza
Serviciile și Platforma
numai pentru uz propriu și nu în scop comercial, cu excepția existenței unui Contract de
furnizare API pentru revânzare
derogatoriu;
4.2 Întregul conținut al site-ului www.stillco.ro
, cât și domeniile web aferente incluzând, texte, imagini, grafice,
elemente de grafică web, scripturi și orice alte date, este proprietatea S.C. STILL CO S.R.L. sau a
furnizorilor săi și
este protejat conform dispozițiilor legale privind dreptul de proprietate intelectuală și
industrială. Folosirea fără
acordul nostru scris a oricăror elemente de pe site-ul www.stillco.ro
, sau a oricăror elemente enumerate mai sus se
pedepsește conform legilor în vigoare.
Clientul înțelege și este de acord că Platforma și Serviciile, fie că fac sau nu obiectul unei mărci înregistrate, sunt proprietatea exclusivă a StillCo și, sub sancțiunea întreruperii imediate a accesului la Servicii, fără notificare prealabilă sau daune-interese pentru reziliere, precum și a acoperirii oricărui prejudiciu generat ca urmare a conduitei neconforme, se va abține de la orice conduită cauzatoare de prejudicii față de StillCo, incluzând dar fără a se limita la:
5.1 Trimiterea de mailuri comerciale sau necomerciale nesolicitate de către recipient, denunţate sau nedenunţate ca fiind SPAM, dar care pot fi considerate ca atare;
5.2 Încălcarea unui drept de autor sau al oricărui alt drept al oricărui terţ;
5.3 Materiale protejate de secrete de marcă sau de vreun alt statut;
5.4 Materiale menite sa încurajeze sentimentul de ura sau discriminare;
5.5 Ameninţări, abuz, hărţuire, declaraţii calomnioase;
5.6 Conţinut pentru adulţi, nuditate, pornografie, orice imagine sau text cu conţinut sexual sau obscen;
5.7 Promovarea de activităţi ilegale (hacking, cracking, warez, etc);
5.8 Informaţii sau software despre sau conţinând orice tip de viruși sau troieni cu excepţia acelora provenind de la companii specializate în combaterea, înlăturarea sau protejarea faţă de aceștia și doar respectând legile în vigoare cu privire la drepturile de autor;
5.9 Colectarea de informaţii personale pentru utilizarea în scopuri ilegale, sau în orice scop fără acordul persoanelor ale căror date sunt colectate;
5.10 Orice conţinut sau acţiune considerate de Furnizor ca fiind dăunătoare sau ilegale.
6.1 StillCo depune eforturi pentru a se asigura că întreținerea Serviciilor, care poate necesita întreruperea accesului Clientului la Servicii ("Evenimentele de mentenanță"), nu va fi efectuată în timpul orelor normale de lucru (de la ora 9.00 până la ora 18.00 ora locală din România, de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor legale), exceptând operațiunile de întreținere de urgență, ce pot conduce la întreruperea accesului la Servicii în orice moment;
6.2 StillCo va întreține și va actualiza Serviciile și Platforma. În cazul în
care
Clientul descoperă că Serviciile
includ o eroare, poate în orice moment să raporteze acest aspect, contactând serviciul nostru de
asistență la:
office@stillco.ro.
Clientul înțelege că Serviciile pot include software, date și informații furnizate de
către terțe
părți și, prin urmare, corectarea erorilor și rezolvarea defectelor pot necesita acțiuni ale
acestora și nu se află în
întregime în controlul StillCo;
6.3 Clientul are responsabilitatea exclusivă în ceea ce privește accesarea serviciilor și este în responsabilitatea lui ca înainte de a accesa Platforma /Serviciile să dețina o conexiune stabilă la Internet.
7.1 StillCo poate furniza Clientului accesul la documente, software și / sau servicii
ale
terților, prin intermediul
relațiilor de distribuție pe care StillCo le-a stabilit cu anumiți furnizori comerciali ("furnizori
terți”) sau
instituții guvernamentale.
Aceste Servicii ale terților pot sau nu pot fi identificate ca furnizate în cele din urmă de
furnizori terți și, în timp ce StillCo va depune eforturi rezonabile pentru a corecta eventualele
erori sau pentru a
răspunde oricăror altor probleme raportate de Client, acesta înțelege că suportul pentru
Serviciile terților poate
necesita o contribuție din partea furnizorului terț, care nu se află în controlul StillCo.
Clientul acceptă în mod
expres că folosirea serviciilor terțe are rol pe riscul exclusiv al Clientului și că
Serviciile terților sunt furnizate
"ca atare" și fără vreo garanție de orice fel de la StillCo privind adecvarea pentru un anumit scop,
lipsa virușilor,
exactitatea sau completitudinea răspunsurilor sau rezultatelor, corespondența cu descrierea sau
neîncălcarea drepturilor
terților. În măsura maximă permisă de legea aplicabilă, nici StillCo, nici terții furnizori nu sunt
legal răspunzători
pentru orice daune, directe, indirecte, rezultate din utilizarea sau incapacitatea de a utiliza
orice Servicii furnizate
de o terță parte;
7.2 Clientul nu va elimina sau modifica orice notificări privind drepturile de autor, mărcile comerciale sau orice identificatori ai drepturilor de proprietate aferente oricăror Servicii ale terților, dacă este aplicabil;
7.3 Dacă un furnizor terț solicită Clientului să încheie un contract separat înainte să utilizeze serviciile acestuia, StillCo va notifica Clientul în mod corespunzător, iar Clientul va fi de acord să respecte termenii acordului respectiv în relație cu terțul, fiind pe deplin răspunzător față de acesta cu privire la orice utilizare necorespunzătoare a Serviciilor sau la încălcarea acordului încheiat direct cu furnizorul terț.
Clientul va plăti pentru utilizarea Serviciilor în conformitate cu tarifele și termenele stabilite prin contract, comanda pe site sau oferta transmisă și acceptată. Plata se efectuează online cu credit/debit card la plasarea unei cereri de Contract sau prin transfer bancar, în urma unei Comenzi adresate Furnizorului pentru un Serviciu la Cerere.
9.1 Furnizorul nu este responsabil pentru pierderile de date sau orice pierderi economice ale clientului, directe sau indirecte, indiferent de felul lor, rezultând din derularea prezentului contract;
9.2 Furnizorul nu are abilitatea să exercite controlul și nu iși asumă responsabilitatea asupra conţinutului informaţiilor care circulă prin reţeaua sa sau prin bServiciile asigurate prin prezentul contract dacă Clientul nu a cerut in mod expres acest lucru prin servicii speciale de suport. Furnizorul poate garanta veridicitatea informaţiilor primite prin intermediul serviciilor asigurate de prezentul contract în cazul în care Clientul solicită servicii speciale de autentificare datelor din partea Furnizorului;
9.3 Furnizorul depune toate eforturile dar nu garantează securitatea totală a datelor stocate atât pe echipamentele proprii sau în Cloud atât timp cât din punct de vedere al păstrării integrităţii acestora pot aparea defecte fizice la echipamentele folosite, cât și atacuri prin metode de tip software maliţios, sau a unor avarii majore ale serviciilor de Cloud utilizate;
9.4 Pentru securitatea datelor, Furnizorul pune la dispoziție servicii de stocare și back-up suplimentar a datelor și pe care Clienții le pot folosi pentru o mai mare siguranţă a datelor lor;
9.5 Serviciile oferite au la bază aplicații dezvoltate de Furnizor care nu pot indeplini toate cerinţele pe care Clientul le dorește. Furnizorul va depune toate eforturile pentru ca acestea să cuprindă în timp în versiuni viitoare cât mai multe din necesităţi cerute de Clienți. Există iniţial o perioadă de probă a serviciilor oferite și FClientul este obligat sa testeze Serviciul, să verifice că răspunde la toate cerinţele iniţiale de lucru și că este de acord să continue folosirea pe bază de abonament pe un Ciclu de facturare ales.
9.6 În caz de nefuncționare, Furnizorul nu va răspunde financiar decât în limita maximă a valorii efective a serviciului contractat, raportată la perioada de nefuncţionalitate sau de funcţionare defectuoasă, pentru acoperirea unor eventualele daune produse Clientului.
9.7 Cu excepţia garanţiilor stipulate în acest contract, toate celelalte garanţii ce ar putea deriva sunt excluse până la limita prevazută de lege.
10.1 Fără a aduce atingere restului Acordului sau oricăror remedii disponibile prin lege, StillCo poate suspenda imediat utilizarea de către Client a Serviciilor, fără răspundere sau rambursare, dacă: (i) orice plată pe care Clientul o datorează StillCo este întârziată, refuzată, respinsă sau inversată, din orice motiv, în timpul termenului de abonament; și/sau
(ii) Clientul încalcă oricare dintre termenii Acordului sau ai prezentelor Termene și condiții;
10.2 Oricare dintre părți are dreptul să rezilieze Acordul cu efect imediat prin notificarea scrisă a celeilalte părți în cazul încălcării obligațiilor care îi revin acesteia în temeiul acordului, neremediate în termen de treizeci (30) de zile de la primirea unei notificări de la cealaltă parte;
10.3 Acordul poate fi reziliat de StillCo în orice moment, cu o notificare prealabilă de 30 (treizeci) de zile, caz în care StillCo restituie Clientului prețul achitat anticipat, pentru care nu s-au furnizat Serviciile;
10.4 Rezilierea Acordului (sau a oricărui element al acestuia) nu va afecta drepturile sau obligațiile scadente ale părților.