Modalitatea prin care utilizatorul final poate face o sesizare cu privire la serviciile oferite de compania STILL-CO SRL
Prezenta procedura reglementează procesul de solutionare a sesizarilor primite de la utilizatorii finali, clienti persoane fizice sau juridice ai S.C. STILL-CO SRL, care beneficiaza de servicii software disponibile pe platforma noastra prin inscrierea datelor proprii in formulare puse la dispozitie și acceptarea condițiilor contractuale.
Clientii care beneficiaza de servicii furnizate de S.C. STILL-CO S.R.L. prin platforma pusa la dispoziție pot adresa in limba romana sesizarile:
Sesizarea este o solicitare a utilizatorilor finali de rezolvare a unor situatii considerate de catre acestia drept abateri de la conditiile legale sau contractuale de furnizare a serviciilor, la care este asteptat un raspuns sau o rezoluție.
TERMENE
Termenul de depunere sesizari si deranjamente: se pot transmite reclamatii in orice moment, fara a exista un termen „maxim”.
Este necesar ca sesizarea sa cuprinda datele de identificare ale clientului care reclamă, cât și datele sale de contact (adresa și număr telefon) la care doreste să primească raspunsul.
Termen de informare: În cazul în care în contractele încheiate intre STILL-CO S.R.L. si utilizatorul final nu s-au negociat alte termene, utilizatorul va fi informat cu privire la rezultatul sesizării sale în momentul soluționării sesizăriii. Dacă sesizarea nu este soluționata în termenul de o zi lucrătoare, utilizatorul va fi informat cu privire la rezultatul reclamatiei în orice moment, la cerere și respectiv la initiativa S.C. STILL-CO S.R.L., saptamanal;